چند وقتی است که بنده خدای از اهالی استان زنجان به نام ایرج خدابندلو در روستا دار قالی برپا کرده و چند نفری را سرگرم نموده و به آنها حقوق می دهد.

 

 

کمیته امداد هم چنین طرحی دارد ، چند سال قبل هم اقدام به این کار نموده بودند و چند خانواری هم شرکت کرده اما اهالی از عملکرد این نهاد محترم و خدمت گزار راضی نبودند. امسال وقتی شنیدند این بنده خدا به صورت شخصی اقدام به این کار کرده زود آمدند و در اهالی بلبشوی راه انداختند که ما این جا دار می زنیم و باید برای ما کار کنید و اگر کار نکنید مستمری شما را قطع خواهیم کرد. به هر حال دار آوردند و زدند و کسی هم استقبال نکرد جمع کردند و رفتند.

 

 

منظور از این قلم فرسایی :

 

 

1 = ادارات ما در خواب هستند . وقتی هم کسی به خلاقیت خود شغلی و عمل صالحی انجام می دهد آنوقت بیدار شده و مشغول سنگ اندازی می شوند . نمونه دیگر این عمل در قضیه آب شرب اتفاق افتاد آقایان می فرمودند بدون اجازه و مشورت ما عمل نیک انجام می دهید .باید ما را دعوت می کردید ؛ روبان حاضر می کردید ؛ عکس می گرفتید ؛ مراسم افتتایه و اختتامیه برگزار می کردید.مردم هم تشنه بودند به فدای سر ما !

 

 

 

2 = دولت پنجاه هزار تومان به افراد مستمری بگیر نهادهای حمایتی از مبلغ کنتور آب می بخشد . چند مستمری بگیر جدید را برای گرفتن معرفی نامه و تخفیف این پنجاه هزار تومان معرفی کردیم . نامه نداده بودند . می دانی چرا ؟ چون با آنها همکاری نکرده و برای اینان قالی نبافته اند . یکی نیست به این آقایان بگوید کمی به عقب برگردید و پرونده دارهای قبلی را مطالعه کنید ببینید چرا مردم از دست شما راضی نیستند.البته قبول دارم اهالی هم کمی تنبلی به خرج می دهند و این هم باز دست پخت خود بزرگان مملکت است.