پایگاه شهید شهبازی جگنلو با پخش این نوشته از اهالی محترم جگنلو درخواست کمک به جبهه های مقاومت داشته است. شما عزیزان هم می توانید در صورت تمایل پیشقدم این امر اسلامی باشید.

جناب آقای :

امام علی علیه السلام در تحف العقول ص 172 می فرمایند

اَلبَرَکَةُ فى مالِ مَن آتَى الزَّکاةَ وَ واسَى المُؤمِنینَ وَ وَصَلَ القرَبینَ؛

برکت در مال کسى است که زکات بپردازد، به مؤمنان مدد و یارى رساند و به خویشاوندان کمک نماید.

 

*****************************************************

 

تکلیف، همواره بر اساس «توانایی» و «دانایی» است. هر کس که نداند یا نتواند، مسوولیتی هم ندارد. هر کس که آگاه‌تر و تواناتر باشد، تکلیفش سنگین‌تر است. مسلمانی که فریادخواهی و استغاثه دیگری را بشنود و بتواند یاری کند، ولی اهمیت ندهد و به نصرت و یاری مظلوم و گرفتار نشتابد، مسلمان نیست. حدیث معروف «مَن سَمعَ رَجُلاً یُنادی یا لَلمُسلِمین فَلَم یُجِبهُ فَلَیسَ بِمُسلِمٍ.» شاهد این تکلیف است (آن کس که بشنود کسی مسلمانان را به یاری می‌طلبد و پاسخش ندهد، مسلمان نیست) بحارالانوار، ج 71، ص 339.

کفتارها به گرد حرم زوزه می کشند     باشد زمان غرش شیران حیدری

آیا می دانید گروه های تکفیری عقیده ای به جهاد با بلاد غیر اسلامی ندارند !

آیا می دانید اینان شیعه و بعضی از فرق اهل تسنن را دشمنان شماره یک خود ؛ کافر و کشتن آنها را واجب می دانند.

آیا می دانید جبهه های درگیر با این ترویست ها در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین خط مقدم جنگ ما هستند و کمک به این جبهه ها و پیروزی آنها خطر دسترسی به مرزهای ایران را  کمتر می کند.

پایگاه بسیج جگنلو در نظر دارد با مساعت جنابعالی مقداری کمک نقدی و غیر نقدی را به سهم خود برای ادای وظیفه اسلامی و انسانیش به جبهه های مقاومت اسلامی ( عراق ؛ سوریه ؛ لبنان و فلسطین )ارسال کند . لذا در صورت تمایل می توانید وجه نقدی یا کمک غیر نقدی خود را که می تواند شامل زکات هم بشود برای ارسال تحویل پایگاه بسیج نمایید. ضمناً شماره کارت پایگاه نزد پست بانک   6277601826802827  می باشد

 

« منتظر مساعدت شما عزیز هستم انشاءالله اجر کار شما با سید الشهداء »

پایگاه بسیج جگنلو