جگنلو دو نفر آزاده عزیز هم دارد که قبلاً در میهن بلاگ معرفی شده اند(در زیر کپی آن را آورده ام ) و از اقوام و آشنایانشان هم مکرر درخواست شده تا عکسی را از این عزیزان ارسال کنند تا در این سایت استفاده شود اما تا کنون خبری نشده است.

همین جا باز استدعا دارم اگر کسی از این عزیزان عکسی ؛خاطره ای ؛یادگاریی  دارد من وظیفه خود می دانم که در خدمتش باشم. محمد بابایی

(روستای جگنلو 394 نفر جمعیت غیر مقیم و حدود 290 نفر جمعیت مقیم در روستا دارد. تعداد خانوار روستا طبق کد پستی 122 و بر حسب سکنه 92 خانوار است. کرد زبانند. امام زاده ای به اسم امام شاه بلاغ دارد و مسجدی زیبا و تازه ساخت که همه جگنلوییها بخصوص حاج مختار و آقا ابراهیم و مش قربان در ساختنش کمک را به کمالش انجام دادند.دو باب مغازه و خانه بهداشتی دارد و دفتر آی سی تی که این وبلاگ هم به صدقه سر امکانات این دفتر دل خوش کرده است.  رود خانه ای که الحمدوالله همیشه جاری است و کمک حال ارتزاق اهالی.شرکت تعاونی و مدرسه ابتدایی تازه ساخت و خدمتش به اسلام و انقلاب دو شهید والا مقام به نامهای شریف "شهید حمزه زینتی افخم و شهید عطاء الله اسدی" و دو نفر آزاده به نامهای "آقای اسکندر خادمی و آقای عیسی احمدی مصلح " و چند عزیز جانباز و چندین ایثارگر عزیز.

همسایگانش روستای سرایجوق در سمت جنوب ؛ روستای ماران (ایلانلو)در قسمت جنوب غربی؛ روستای کهریزباباحسین در قسمت غرب ؛ روستای قوزچی(محمودآباد)شمال؛آقبلاق مرشد در شمال شرقی و دالیجو در شرق)