سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما عزیز 

بنده بصورت اتفاقی به وبلاگ پر از مهر شما وارد شدم .

باور بفرمایید من با هیچ زبانی نمیتوانم میزان شورشعف و ذوق خودم راهنگام دیدن وبلاگ شما توصیف کنم.

چندین بار تمام صفحات و تصاویر را با دقت و البته با چشمانی اشکبار و پراز حس نوستالژی مشاهده کردم و اشک ریختم .

تمام خاطرات کودکی و شادمانی و فراغبالی من در این قطعه از زمین خداوند گذشت . متاسفانه به علت درگیریها و مشغله های فراوان و علل دیگر امکان حضور در این بهشت زمینی برایم مقدور نیست . اما لحظه لحظه عمرم از ذره ذره هوا و زمین جگنلو سرشار است. خدا را شاهد میگیرم با شنیدن نام زیبای جگنلو ناخواسته اشک بر دیدگانم جاری میشود .

در هر صورت من ابراهیم مرادی آریان فرزند مرحوم حاج سلطانعلی مرادی آریان و فرزند خاک نجیب جگنلو صمیمانه دست شما ****** را میفشارم و روی ماهت را میبوسم . از زحمات شما بسیار سپاسگزارم .با وجود نازنینی مانند شما ست که زادگاه من هر روز در حال آباد شدن و زیبا شدن است .من هر چه با خود اندیشیدم نتوانستم شمارا بیاد بیاورم ولی بعد از دیدن وبلاگ به میزان فراوان با شما خودم را هم نسل و نزدیک احساس میکنم .بابت همه مهربانی های شما سپاسگزارم .

محمد عزیز من دوست داشتم نظرم و عقیده در مورد شما و وبلاگ زیبایتان را به عرض و اطلاع همه برسانید تا انشالله همه دوستان و هم ولایتیهایمان بدانند ما هنوز قدرشناس زحمات و لطف عزیزانی مانند شما هستیم .

 

آرزومند توفیق روزافزون  برای شما و شادی و سلامتی برای تمام اهالی بهشت برین زمینی جگنلوی  همیشه سرسبز و ماندگار و آمرزش همه درگذشتگان روستا هستم.

 

ابراهیم مرادی آریان