فرماندار کبودراهنگ گفت: همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر 17 طرح عمرانی در بخش گل تپه کبودراهنگ با حضور قیاسی معاون منابع توسعه مدیریت استانداری همدان بهره برداری شد

احسان قنبری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای بهره برداری از این طرح ها 45 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای چهار تن اشتغال ایجاد شده است.

 وی بیان کرد: گاز رسانی به 12 روستای گل تپه در دهه فجر اتمام رسید و هم اینک 34 روستای بخش گل تپه از نعمت گار برخوردار بوده و 6 روستای باقی مانده نیز تا پایان سال از انرژی گاز بهره مند می شوند.

 وی اظهار کرد: یک سالن ورزشی چند منظوره در زمینی به مساحت 2 هزار و 418 مربع و 9 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.

 فرماندار کبودراهنگ بهره برداری از زمین چمن مصنوعی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال، افتتاح پایانه کارت هوشمند ملی و گیشه بانک ملی از دیگر طرح های مورد بهره برداری در هشتمین روز از دهه مبارک فجر برشمرد.

 قنبری اضافه کرد: مجتمع اداری چند منظوره با هدف استقرار نمایندگان دستگاههای اداری در زمینی به مساحت 340 متر مربع و در سه طبقه با هزینه کرد پنج میلیارد ریال بهره برداری شد.

 وی بیان کرد: سه خانه عالم در دهه مبارک فجر در بخش سوباشی بهره برداری شده و به زودی عملیات اجرایی 2 خانه عالم نیز آغاز می شود.

 شهرستان کبودراهنگ با بیش از 155 هزار نفر جمعیت و سه بخش مرکزی، شیرین سو و گل تپه است در منطقه شمال غربی استان همدان قرار دارد.

 بخش گل تپه با 25 هزار جمعیت در 55 کیلومتری مرکز شهرستان کبودرآهنگ قرار دارد.